Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mielnie

ul. 6-go Marca 35, 76-032 Mielno

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

KSIĘGOWEGO W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE

 

 

 

1.       Wymagania niezbędne :

1)     Obywatelstwo polskie.

2)      Wykształcenie wyższe ekonomiczne.

3)      Biegła umiejętność obsługi komputera.

4)      Niezbędna znajomość obsługi systemu PŁATNIK.

 

5)      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

 

6)      Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

7)      Nieposzlakowana opinia.

8)      Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

 

2.       Wymagania dodatkowe:

 

1)      Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustaw: o finansach publicznych, rachunkowości, pracownikach samorządowych, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych.

 

2)      Znajomość bankowości elektronicznej.

 

3)      Umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, terminowość, samodzielność.

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1)   Prowadzenie rachunkowości jednostki w oparciu o aktualne przepisy ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych.

 

2)     Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

 

3)     Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich opisywanie.

 

4)     Prowadzenie rejestru faktur.

5)     Prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz z ZUS.

6)     Naliczanie, ewidencjonowanie i wypłata wynagrodzeń dla pracowników.

 

7)     Ustalanie uprawnień do wypłaty zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych.

 

8)     Sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniach dla celów emerytalno-rentowych (Rp-7)

 

9)     Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym, pracowników i osób pobierających niektóre świadczenia z pomocy społecznej, sporządzanie raportów miesięcznych i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych i składek na ubezpieczenie do ZUS.

 

10) Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków.


11) Prowadzenie obsługi kasowej Ośrodka.

12) Podejmowanie gotówki z banku na wypłaty zasiłków i innych należności.

 

13) Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.

 

14) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej.

 

15) Zastępowanie Głównego księgowego podczas jego nieobecności lub niemożności pełnienia przez niego obowiązków.

 

16) Inne zlecone przez Dyrektora.

 

4.         Warunki pracy na danym stanowisku:

 

1)     Zatrudnienie na umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy.

2)     Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.

 

3)     Praca na I piętrze w budynku MOPS, budynek bez windy, niedostosowany do poruszania wózkiem inwalidzkim, bezpieczne warunki pracy.

 

4)     Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Dyrektor może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.

 

5.         Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

 

6.       Wymagane dokumenty:

 

1)     list motywacyjny,

2)     CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)     oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4)   kserokopie    świadectw   pracy   (poświadczone   przez    kandydata   za    zgodność

z oryginałem),

 

5)     kserokopię dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

 

6)     oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz

 

korzystaniu z pełni praw publicznych,

 

7)   oświadczenie   kandydata   o   niekaralności   prawomocnym   wyrokiem   sądu za umyślne  przestępstwo  ścigane   z   oskarżenia  publicznego   lub  umyślne

 

przestępstwo skarbowe, ze zobowiązaniem do złożenia zaświadczenia z KRK w przypadku dokonania naboru,

 

8)     oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia zatrudnienia na danym stanowisku.

 

7.       List motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.   sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

8.      Formularz kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz Regulamin naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mielnie opublikowany jest na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.

 

9.      Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – KSIĘGOWY” należy złożyć osobiście lub doręczyć listownie pod adresem: MOPS w Mielnie, ul. 6-go Marca 35, 76-032 Mielno.

 

10.  Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mielnie

 

( http://mops.mielno.bip.net.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka.

 

11.  Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 94 3166-202.